РАЗОМ ми долаємо
соціальну ізоляцію

Наше дослідження показує: саме зараз хтось, хто вам небайдужий, почувається самотнім.

Чи знали ви, що кожен четвертий відчуває себе соціально ізольованим?*

Самотність — це проблема, що зростає у світі. Все більше людей помічають, як її наслідки проникають у сучасне життя. 54% зізнаються, що їм некомфортно просити про підтримку*, а в поєднанні з відчуттям ізоляції це може мати серйозний вплив на здоров’я та навіть тривалість життя**.

Мова йде не лише про емоційний стан — ізоляція може бути пов'язана з деменцією, серцево-судинними захворюваннями та іншими серйозними діагнозами. Ми прагнули краще зрозуміти природу соціальної ізоляції — щоб змінити ці тривожні цифри.

Ми не залишаємося осторонь, бо віримо: кожен заслуговує на підтримку та соціальні зв’язки, які допомагають розквітати. Через нашу соціальну ініціативу NIVEA CONNECT ми боремося з ізоляцією та стигмою самотності

«ЄДНІСТЬ — У НАШІЙ ДНК. ПОШИРЮЮЧИ ЗНАННЯ, РОЗПОВІДАЮЧИ ПРО ПРОБЛЕМУ, НАВЧАЮЧИ ТА ШУКАЮЧИ ШЛЯХИ ДО ОБʼЄДНАННЯ, МИ БОРЕМОСЯ ІЗ СОЦІАЛЬНОЮ ІЗОЛЯЦІЄЮ».

ГРІТА ЛОСБЕК, ПРЕЗИДЕНТКА NIVEA

Знання
НАДИХАЮТЬ НА ДІЇ

 

Єдність закладена в нашій ДНК. Тому ми не могли залишитися осторонь проблеми соціальної ізоляції.

Ми будемо підвищувати обізнаність, щоб допомогти зменшити стигму соціальної ізоляції, навчати та створювати можливості для змістовних соціальних зв’язків шляхом:

  1. Використання голосу бренду та наших каналів для комунікації та взаємодії зі спільнотами.
  2. Створення локальних проєктів NIVEA CONNECT разом з партнерами у 40 країнах до 2026 року.
  3. Підтримка та розширення глобальної спільноти вчених, експертів та організацій, які борються із соціальною ізоляцією.
 
 

 

 

Соціальна ізоляція​
У ЦИФРАХ

1 з 4 людей почуваються соціально ізольовано

1 з 4 людей почувається
соціально ізольовано

 
 

 

 

A 86% full circle enclosing the text "86%"

86% вважають соціальну ізоляцію
зростаючою проблемою

A 40% full circle enclosing the text "40%"

40% бачаться з родиною та друзями раз на тиждень або рідше

A 54% full circle enclosing the text "54%"

54% людей важко
просити про підтримку

Наше дослідження допомогло нам глибше зрозуміти, що таке соціальна ізоляція. Один із учасників поділився: «Друзі переїхали, родина — за кордоном, а дистанційна робота залишила мене відчуженим та самотнім». Це відчуття знайоме багатьом: 9 із 10 людей зізналися, що прагнуть більше турботи та зв’язків у своєму житті.*

 

Ми хочемо допомогти. Але знаємо: самотужки цю проблему не подолати. Саме тому ми об’єднали зусилля з організаціями по всьому світу — щоб діяти разом, руйнувати стигму навколо ізоляції та створювати справжні зв’язки.

Two women looking off-camera with a blue sky and trees in the background.

Ми боремося​
РАЗОМ

Разом з акредитованими партнерами з різних галузей — від фахівців з психічного здоров’я до соціальних активістів — ми дотримуємося цілісного та ефективного підходу. Наша мета — запустити локальні проєкти NIVEA CONNECT у 40 країнах до 2026 року, щоб вони допомогли громадам, які цього потребують, незалежно від географії. Поєднуючи місцевий і глобальний досвіди, ми прагнемо створити тісні зв’язки та досягти стійких змін на світовому рівні.

Громадський центр Танди у Південній Африці є натхненним прикладом. Центр надає безпечний простір, де діти можуть відвідувати школу, молодь — розвивати соціальні навички через позашкільні програми, а літні люди — спілкуватися, ділитися досвідом і заводити нові знайомства. Такі ініціативи є ключовими в боротьбі з ізоляцією, оскільки забезпечують інклюзивну взаємодію та залученість для всіх членів спільноти Танди незалежно від віку.

У Чехії наш партнер Nevypusť Duši зосереджує свою діяльність на профілактиці психічного здоров'я серед дітей та підлітків. Їхня програма The Background for the Soul надає молодим людям необхідні інструменти для розпізнавання ранніх ознак проблем із психічним здоров'ям, оволодіння здорових стратегій подолання труднощів та практики самодопомоги. Сприяючи добробуту в шкільних спільнотах, вони допомагають запобігти ізоляції, яка може призвести до серйозніших викликів у сфері психічного здоров'я.

Познайомтеся з ​
НАШИМИ ПАРТНЕРАМИ

3 children reading in a school environment
Громадський центр Танда

Південна Африка

 

Танда створює безпечний простір для дошкільнят та молоді громади, де вони можуть збиратися разом, навчатися й формувати міцний фундамент для майбутнього.

Two smiling men. One holding NIVEA products, the other a box labeled ‘SOS Herzkiste’.
SOS Kinderdorf​

Австрія

 

Цей проєкт створив набір інструментів для вчителів, які допомагають учням розвивати соціальні навички у класі, громаді та за її межами.

Woman giving a talk in front of a ‘UNICEF’ sign, with a presentation displayed behind her.
UNICEF

Бразилія

 

PIA проводить освітню роботу про вплив расизму на громади через семінари та навчальні матеріали для фахівців у сфері державних послуг.

A selfie of a smiling woman in a white cap and shirt in front of a rainbow display.
PFLAG

США

 

Національна ініціатива PFLAG спрямована на створення офлайн- та онлайн-спільнот для підтримки ЛГБТК+ людей та їхніх близьких.

Це лише початок.

 

Наша мета до 2026 року — реалізувати проєкти NIVEA CONNECT у 40 країнах, підтримуючи громади по всьому світу. Ми з натхненням продовжуємо рух уперед: упродовж року буде запущено багато нових ініціатив. Ця сторінка буде регулярно оновлюватися інформацією про наших останніх партнерів та ініціативи, тому обов'язково заходьте частіше, щоб дізнатися, як ми разом змінюємо світ на краще.

*На основі даних, отриманих в результаті багатонаціонального дослідження NIVEA щодо соціальної ізоляції, в якому взяли участь 8 000 респондентів, січень 2024 року.

**Офіс Генерального хірурга США. (2023). Наша епідемія самотності та ізоляції: Порада Генерального хірурга щодо цілющого впливу соціальних зв'язків та спільноти.

Younger and older men smiling at each other against a clear blue sky.

Джерела та
НОВИНИ

Дослідження NIVEA про соціальну ізоляцію

Ознайомтеся з дослідженням NIVEA CONNECT, у якому представлені глибокі аналітичні дані щодо самотності й соціальної ізоляції, їхнього впливу та планів NIVEA щодо позитивних змін.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чому NIVEA зосереджується на боротьбі з соціальною ізоляцією?

У бренді NIVEA глибоко вкорінені цінності турботи, спільності та інклюзивності. Ми прагнемо зробити свій внесок у створення світу, де кожна людина має соціальні зв’язки, необхідні для повноцінного життя. Соціальна ізоляція та самотність впливають на здоров’я та добробут людей усіх вікових груп, культур і соціально-економічного статусу. За допомогою NIVEA CONNECT ми намагаємося боротися з цим, заохочуючи міцні соціальні зв’язки.

Що NIVEA робить для боротьби з соціальною ізоляцією?

NIVEA підвищуватиме обізнаність, щоб зменшити стигматизацію соціальної ізоляції, навчати та сприяти формуванню справжніх соціальних зв’язків через три основні напрямки. Ми використовуватимемо голос бренду та власні канали, щоб налагоджувати діалог і взаємодію з громадами. Ми реалізуємо локальні проєкти NIVEA CONNECT у 40 країнах до 2026 року, а також підтримуватимемо й посилюватимемо діяльність глобальної спільноти науковців, експертів і організацій, що борються з соціальною ізоляцією.

З якими проєктами співпрацює NIVEA і як їх вибирають?

Ми співпрацюємо з обраними локальними соціальними проєктами по всьому світу, які долучаються до боротьби з соціальною ізоляцією. Ці проєкти вибираються за чітко визначеними критеріями, розробленими разом з експертами, щоб переконатися, що вони відповідають цілям і цінностям ініціативи NIVEA CONNECT. Більше інформації про партнерські проєкти — у розділі «Познайомтеся з нашими партнерами».