Історія NIVEA – це 100 РОКІВ безперервного розвитку

Історія NIVEA – це 100 РОКІВ безперервного розвитку

100 РОКІВ NIVEA

ІСТОРІЯ NIVEA — ЦЕ 100 РОКІВ БЕЗПЕРЕРВНОГО РОЗВИТКУ

Понад 100 років тому ми винайшли сучасний засіб для догляду за шкірою — крем NIVEA. Нині мільйони людей із різними типами шкіри по всьому світу покладаються на бренд NIVEA. Тому наші дослідники активно працюють над розробками для різних типів шкіри й різних потреб у захисті залежно від культури, статі й віку. Завдяки такому підходу за останні десятиріччя ми розробили багато інноваційних продуктів для догляду за шкірою: від дезодорантів до сонцезахисних засобів.
Ми працюємо з більше ніж 50 інститутами по всьому світу, щоб пересвідчитися, що наша продукція підходить для вашої шкіри. У нашому центральному офісі в Гамбурзі ми також заснували власну лабораторію для країн Азії та Латинської Америки, де проводимо випробування, які безпосередньо стосуються догляду за всіма типами шкіри у кліматичних умовах, представлених у цих регіонах. Ми робимо це для того, щоб одного дня кожна людина на Землі довірилася продукції NIVEA.
100 РОКІВ NIVEA

Перша баночка крему NIVEA 1911 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1922 року

100 РОКІВ NIVEA

Перша синя баночка крему NIVEA з 1925 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1928 року

100 РОКІВ NIVEA

У 1935 році баночка NIVEA вперше була оформлена із «гострими кутами»

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1949 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1959 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1970 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1988 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 1993 року

100 РОКІВ NIVEA

Баночка крему NIVEA 2007 року

ЯК УСЕ ПОЧИНАЛОСЯ

Історія успіху крему NIVEA розпочалася з винайдення евцериту. Eвцерит працює як емульгатор і поєднує в собі олію та воду в дуже рафінованій стабільній комбінації. На щастя, доктор Ісаак Ліфшуц створив цей цілком новий емульгатор ще до 1911 року. Дерматолог професор Пауль Ґерсон Унна оцінив досвід і знання доктора Ліфшуца в цій галузі й познайомив його з доктором Оскаром Тропловіцем, хіміком і співзасновником компанії Beiersdorf. Доктор Тропловіц одразу зрозумів, що водно-олійна емульсія буде чудовою базою для косметичного засобу для шкіри. Тепер їм лишалося лише придумати назву. Щоб знайти її, доктор Тропловіц мав закінчити створення крему. Готова емульсія мала сніжно-білий колір. Назва NIVEA походить від латинських слів «nix, nivis» і означає «сніг», тобто «білий, як сніг».

1911 – 1949 РОКИ

ВІДКРИТТЯ NIVEA СВІТОВІ

1911 РІК

Усе почалося в 1911 році, коли фармацевт і прозорливий підприємець доктор Оскар Тропловіц побачив потенціал емульгатора евцериту, розробленого хіміком доктором Ісааком Ліфшуцом. 

Евцерит зробив можливим зв’язування води й олії у стабільному кремі, і спочатку він призначався для використання в медичній сфері. Дерматолог професор Пауль Ґерсон Унна високо оцінив знання доктора Ліфшуца в цій сфері і представив його доктору Тропловіцу, який миттєво зрозумів, що водно-олійна емульсія може стати чудовою основою для косметичного крему для шкіри. 

Залишалося придумати назву. Для цього доктор Тропловіц мав побачити більше, ніж самий крем. Натхненний його білосніжним кольором, він назвав крем NIVEA (від латинських слів «nix» («сніг»), «nivis» («білий, як сніг»)).

Нарешті роки наполегливих досліджень принесли плоди. У грудні 1911 року розпочався випуск NIVEA. Так зʹявився перший крем для догляду за шкірою.

Від самого початку метою доктора Тропловіца було створення високоякісної продукції, яка б підходила всім. Завдяки величезному асортименту продукції NIVEA, яка дарує експертний догляд за вашою шкірою незалежно від її потреб, бачення доктора Тропловіца залишається актуальним. І буде таким протягом наступних 100 років.  

Доктор Оскар Тропловіц

Засновник компанії

Патент на евцеріт

Патент на евцеріт; доктор Ісаак Ліфшуц 

Професор Пауль Ґерсон Унна

Дерматолог і працівник компанії Beiersdorf 

Пауль С. Бейєрсдорф

Засновник компанії 1885 року

Дослідницька лабораторія, 1914 рік

Дослідницька лабораторія Beiersdorf, 1914 рік

1914 РІК

NIVEA Cream розпочав подорож світом майже від дня свого народження завдяки особливому інгредієнту для догляду за шкірою, який отримав названу «евцерит».

Винайдений одним із батьків-засновників NIVEA доктором Ісааком Ліфшуцом евцерит дозволив крему для шкіри довго залишатися стабільним, що сприяло створенню NIVEA Cream у 1911 році. Це був перший крем для догляду за шкірою, який можна було експортувати по всьому світу без ризику втрати його якості.

Лише через три роки після дебюту NIVEA Cream у Гамбурзі він був у продажу на кожному з континентів. Тоді майже половину прибутків NIVEA становили продажі за кордоном. До початку 1914 року наша продукція вироблялася не тільки в Гамбурзі, але й у Буенос-Айресі, Копенгагені, Мехіко, Москві, Нью-Йорку, Парижі та Сіднеї.

На той час така швидка експансія була нечуваною в косметичній індустрії. Ми опинилися в незвіданих водах, тому мали бути оригінальними під час представлення NIVEA на нових ринках.

У Південній Африці, наприклад, уся наша реклама мала з’являтися не однією, а трьома мовами — англійською, зулу і коса. А для Великої Британії нам довелося замінити синю банку крему NIVEA на пластикову, коли ми зрозуміли, що британці асоціюють алюмінієві банки з кремом для взуття.

У холодних країнах, таких як Австрія, ми підкреслювали здатність нашої продукції захищати шкіру від снігу, вітру й дощу. Водночас асортимент засобів NIVEA для сонця та іншу більш пристосовану до спекотнішого клімату продукцію ми значно більше рекламували в таких країнах, як Австралія. Усі ці практики тривають і нині. 

Ми також порушили питання створення спеціальної продукції, адаптованої до потреб у догляді за шкірою для людей у різних країнах, задовго до того, як це стало нормою. Наприклад, у 1930-х роках ми побачили, що в Азії сформувався великий попит на відбілювальні засоби для шкіри. Тому ми створили NIVEA Whitening Paste — пасту, яка миттєво стала бестселером у косметології. Навіть зараз засоби NIVEA з відбілювальним компонентом залишаються найбільш популярними по всій Азії. 

Нині мільйони людей у всьому світі довіряють NIVEA. Нашу продукцію можна зустріти всюди: від австралійської глибинки до вершин Скелястих гір у Сполучених Штатах.  

Водночас більшість людей у країнах, де продається наша продукція, вважають NIVEA місцевим брендом, що, безсумнівно, є найкращим компліментом, який ми коли-небудь сподівалися почути від своїх шанувальників. Ми будемо раді дарувати NIVEA людям по всьому світу впродовж наступних 100 років і довше.
Коли люди різного віку почали проводити більше вільного часу на свіжому повітрі, на зміну аристократичній блідості прийшов новий вигляд — свіжий, бадьорий і здоровий. Часи змінилися остаточно. Ми знали, що NIVEA також повинна змінитися. Коли наша творча група працювала над зміною дизайну продукції, випадкова зустріч посприяла народженню нашої нової рекламної кампанії.  

Наш керівник з реклами Хуан Грегоріо Клаусен прогулювався Гамбургом і побачив у вікні ательє фото трьох рожевощоких молодих братів Ральфа-Роберта, Пітера та Вільгельма В’єтучерів. Хуан миттєво зрозумів, що фото цієї чепурної та квітучої родини чудово відображає сутність нової NIVEA. Тому після того, як ми дістали згоду від батьків хлопців на використання фото, В’єтучери стали новими обличчями нашої рекламної кампанії в 1924 році. Кампанія мала величезний успіх, і братів невдовзі почали вітати вигуками «Привіт, NIVEA!», де б вони не зʹявлялися. 

Невдовзі після старту рекламної кампанії на нас посипалися листи від дівчат-шанувальниць із усієї країни. Ми отримували фотографії та листи, сповнені сентиментальних коментарів на кшталт «Ми вважаємо, що ви дуже милі!» або «Шкода, що ви не хочете одружитися з нами, ви нам дуже подобаєтеся!». Кампанія мала такий успіх, що невдовзі слідом за Хлопцями NIVEA з’явилися Дівчата NIVEA…
 
Коли люди різного віку починають проводити більше вільного часу на відкритому повітрі, на зміну аристократичній блідості прийшов новий вигляд – свіжий, бадьорий і здоровий. Часи змінились остаточно, тому ми знали, що NIVEA також повинна змінитися. Коли наша творча група працювала над зміною дизайну продукції, випадкова зустріч посприяла народженню нашої нової рекламної кампанії.  

Наш керівник з реклами, Хуан Грегоріо Клаусен, прогулювався Гамбургом і побачив у вікні фотоательє фото трьох щасливих рожевощоких молодих братів: Ральфа-Роберта, Пітера та Вільгельма В’єтучерів. Хуан миттєво зрозумів, що фото цієї чепурної та квітучої родини чудово відображає сутність нової NIVEA. Тому після того, як ми дістали згоду від батьків хлопців на використання фото, В’єтучери стали новими зірками нашої рекламної кампанії в 1924 році. Кампанія мала величезний успіх, і братів невдовзі почали вітати викриками «Привіт, NIVEA!», хай де вони зʹявлялися. І це була не вся увага, яка дісталася хлопцям. 

Невдовзі після старту рекламної кампанії на нас посипалися листи від дівчат-шанувальниць з усієї країни. Ми отримували фотографії та листи, сповнені сентиментальних коментарів на кшталт: «Ми вважаємо, що ви дуже милі!» або «Шкода, що ви не хочете одружитися з нами, ви нам дуже подобаєтеся!». Кампанія мала такий успіх, що невдовзі слідом за Хлопцями NIVEA з’явилися Дівчата NIVEA…

Перший бой-бенд

Дівчата NIVEA 1925 рік

Дівчата NIVEA

Хоча сьогодні ми звикли до таких телевізійних реаліті-шоу, як «Ідол», «X-Фактор» або «Топ-модель по-американськи», у 1925 році таких медійних пошуків талантів не існувало.

Тому, коли ми розмістили оголошення в берлінській газеті й анонсували загальнонаціональний пошук трьох Дівчат NIVEA, це викликало величезний суспільний резонанс. Особливо тому, що ми шукали не гламурних моделей, а звичайних дівчат. В оголошенні йшлося: «Ми не шукаємо блискучих красунь, світських левиць чи модниць із локонами. Ми шукаємо милих, здорових дівчат, прекрасних своєю природною красою».

Одна молода мати, фрау Фроліх із Фленсбурга, яка мешкала на півночі Німеччини, побачила рекламу й вирішила, що її три дочки, Марго, Елфрейд і Герта, чудово підійдуть. Коли батько дівчат почув про її наміри, то заявив, що не хоче, щоб його дочки були «дівчатами з обкладинки», тому мати надіслала заявку на участь у конкурсі, не сказавши йому!

Дівчатам дуже пощастило, що їхня матір це зробила, адже сестри Фроліх перемогли в конкурсі, залишивши позаду більше тисячі суперниць. Як виявилося, ця сім’я навіть не знала про NIVEA, бо вони щойно перебралися в Німеччину з Самоа, де наша продукція не була представлена.

На щастя, батько родини нарешті змирився з думкою, що його дочки стануть Дівчатами NIVEA, і вони стали зірками нашої реклами. Як і у випадку з Хлопцями NIVEA, невдовзі сестер Фроліх усюди зустрічали вигуками «Привіт, NIVEA!».
 
Класична реклама: 1911–1949 роки

Класична реклама: 1911–1949 роки

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA Крем 1912 рік

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA Крем, пудра й мило 1913 рік

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA Крем від сонця 1931 рік

Рекламний плакат NIVEA крему та олії для засмаги 1931 року
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA 1932 рік

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA Захист від сонця 1933 рік

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA Міжнародний, 1934 рік

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA 1935 рік

 
Класична реклама: 1911–1949 роки

NIVEA Молочко від сонця 1930 роки

 

1950 – 1984 РОКИ

NIVEA СОНЦЕ, ПІСОК І ДОГЛЯД ЗА ШКІРОЮ

1958 РІК

На початку 1960-х економічний розвиток і збільшення кількості автомобілів у приватному володінні посприяли тому, що дедалі більше людей почали проводити відпустку біля моря. Отже, почала швидко розвиватися пляжна культура, а NIVEA допомагала людям отримувати максимум користі від перебування на сонці. 

«Каравани NIVEA» були звичним явищем на міжнародних курортах протягом 1960-х і 1970-х років. Вони роздавали м’ячі NIVEA, які зараз стали традиційними, усім, хто приносив із собою на пляж продукцію NIVEA для захисту від сонця. Попит на ці м’ячі був такий великий, що іноді наші каравани навіть не добиралися до пляжу — їх оточували на вулицях ще до того.

Приблизно в цей час учені встановили зв’язок між сонячним випроміненням та ушкодженнями шкіри, такими як передчасне старіння та навіть рак. Ці відкриття підштовхнули наших дослідників до розробки принципово нової продукції, яка могла б захистити людей від цього небажаного впливу та сприяла б безпечному перебуванню на сонці.

Протягом наступних десятиріч їхні досягнення стали основою для створення цілої низки інноваційних продуктів, зокрема:

  • сонцезахисних кремів із SPF або сонцезахисним фактором;
  • сонцезахисних спреїв;
  • зволожувальних кремів для перебування на сонці, таких як серія NIVEA Sun Visage; 
  • спеціалізованої продукції для дітей, немовлят і для чутливої шкіри.

Безумовно, пляжна культура й сонцезахисні креми змінилися з роками. Але мета NIVEА залишалася незмінною — допомагати людям різного віку насолоджуватися сонцем, де й коли вони цього забажають.

 
М’ячі NIVEA – насолода на сонці
М’ячі NIVEA – насолода на сонці
М’ячі NIVEA – насолода на сонці
М’ячі NIVEA – насолода на сонці

1963 РІК

На початку 1960-х років м’ячі NIVEA мали колосальний успіх. Популярними вони залишаються й донині. За останніх 40 років ми виготовили понад 20 мільйонів м’ячів. Їх знають і люблять по всьому світу.

Так само, як і наша продукція для догляду за шкірою, м’ячі NIVEA роблять нас ближчими до людей, яких ми любимо. Тому ця проста надувна гумова іграшка активно представляла наш бренд протягом десятиріч.
 

ЖІНКИ ДЕМОНСТРУЮТЬ ВПЕВНЕНІСТЬ У СОБІ

Сьогодні жінки роблять ту саму роботу, що й чоловіки, але це не означає, що вони не повинні дотримуватися режиму краси. Із молочком для тіла від NIVEA, представленим у 1963 році, це перетворилося на значно простіший і швидший процес.

1975 рік

«Каравани NIVEA» були звичним явищем на міжнародних курортах протягом 1960-х і 1970-х років. Вони роздавали м’ячі NIVEA, які зараз стали традиційними, усім, хто приносив із собою на пляж продукцію NIVEA для захисту від сонця. Попит на ці м’ячі був такий великий, що іноді наші каравани навіть не добиралися до пляжу — їх оточували на вулицях ще до того.
Літо, сонце, захист від сонця
Літо, сонце, захист від сонця
Літо, сонце, захист від сонця
Літо, сонце, захист від сонця
Класична реклама: 1950–1984 роки

1950 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1955 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1959 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1964 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1971 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1973 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1974 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1980 рік

 
Класична реклама: 1950–1984 роки

1982 рік

 

1985 РІК — СЬОГОДНІ

РЕВОЛЮЦІЯ В ДОГЛЯДІ ЗА ШКІРОЮ

1986 РІК

Зараз ніхто не дивується, побачивши в аптеці продукцію для захисту шкіри чоловіків на полицях. Але майже сто років тому засоби для догляду за шкірою чоловіків обмежувалися милом і водою. Але ж чоловіки потребують такого ж догляду за шкірою, як і жінки, якщо не більшого! 

На ринку була очевидна прогалина. Тому в 1922 році ми представили нашу першу продукцію для чоловіків — мило для гоління NIVEA. За кілька років з’явилася перша пінка для гоління. З цією продукцією чоловіки нарешті отримали мʹяке гоління, якого вони прагнули.

Але залишалися неврахованими більш унікальні потреби. І в 1980 році ми заснували ще один напрям, випустивши наш бальзам після гоління без вмісту спирту. Вперше чоловіки отримали недорогий і доступний засіб після гоління, який заспокоював шкіру та зменшував подразнення після гоління, а не додавав його. Це була революція в засобах для догляду за шкірою чоловіків.

Ми довели, що чоловіки справді хотіли мати особливі засоби, і в 1986 році ми здійснили їхнє бажання. Чоловіки більше не повинні були використовувати продукцію, що належала їхнім дружинам, сестрам чи матерям. Відтоді вони мають змогу користуватися засобами NIVEA для чоловіків — цілим асортиментом продукції для догляду за шкірою тільки для них.
Від кремів до електричних бритв; від засобів контролю за жирним блиском до антивікових засобів; від скрабів до гелю для душу — лінійка продукції NIVEA для чоловіків розширилася з часу, коли була випущена перша банка мила для гоління. І вона й надалі розширюватиметься, адже чоловічі потреби в захисті для шкіри продовжують розвиватися.
 
NIVEA для чоловіків
NIVEA для чоловіків після гоління
Крем для гоління NIVEA для чоловіків

1998 рік

У 1998 році на ринку з’явився перший крем NIVEA з Q10, і його ефективність зумовила його великий успіх. Як сказав доктор Штаб, «наукові випробування наших кремів із Q10 чітко доводять, що вони помітно зменшують зморшки». 
Понад 20 років тому один із провідних біологів компанії NIVEA почав ретельно вивчати інгредієнти у засобах для догляду за шкірою. Відкриття того факту, що зріла шкіра містить менше Q10, призвело до створення крему NIVEA Visage.

Сьогодні засіб NIVEA Q10 купують кожні кілька секунд, і наш антивіковий крем NIVEA Visage Anti-Wrinkle Q10 Day Cream став одним із найбільш ходових кремів проти зморщок. Зараз продукцію, збагачену Q10, можна знайти у всіх інших відповідних категоріях: від крему для чоловіків NIVEA For Men до сонцезахисного NIVEA Sun. 
 
Світова прем’єра від NIVEA – перший крем із Q10

NIVEA Q10

 
Світова прем’єра від NIVEA – перший крем із Q10

Крем NIVEA проти зморшок 1998

 
Світова прем’єра від NIVEA – перший крем із Q10

Крем NIVEA проти зморшок 1998

 

2011 – 2014 РОКИ

Коли 100 років тому народилася NIVEA, майже всі дослідження проводили троє людей: доктор Оскар Тропловіц, професор Пауль Ґерсон Унна і доктор Ісаак Ліфшуц.

Нині ситуація змінилася радикально. Зараз ми співпрацюємо з більш як 850 вченими, а наш Центр вивчення шкіри в Гамбурзі визнано одним із найбільш передових світових інститутів вивчення шкіри.

«Дослідження шкіри завжди були частиною нашої формули успіху, — говорить доктор Хорст Венк, наш корпоративний віце-президент із досліджень. — Це очевидно, якщо поглянути на те, як ми розвивалися».

«Одним із наших перших досягнень була розробка стабільної водно-олійної емульсії евцериту — бази для крему NIVEA Creme. І саме NIVEA Creme привів нас в епоху сучасних засобів для догляду за шкірою», — додає він.

З роками наша відданість дослідженням сприяла розробці багатьох інновацій у галузі догляду за шкірою, які сьогодні є звичними. Крем для шкіри, лосьйон для тіла, сонцезахисний крем із SPF-фактором, засіб після гоління без вмісту спирту, аерозольний балон із механічним розпилювачем, засоби для догляду за зрілою шкірою, антивікова продукція із Q10 — усе це й багато іншого було створено NIVEA.

Доктор Венк зазначає, що перш ніж винайти інноваційну продукцію, треба поставити собі правильні запитання: «З одного боку, ми дивимося на вибір покупців: які в людей очікування та потреби? З іншого боку, ми проводимо дослідження кожного аспекту шкіри. Тому ми запитуємо, ґрунтуючись на тому, що знаємо про шкіру: що буде підтримувати або стимулювати природні процеси у шкірі? Комбінація цих двох аспектів дає нам можливість створювати нову й по-справжньому інноваційну продукцію для догляду за шкірою».

Розробка нової продукції — це копіткий процес, який вимагає багаторічних досліджень. І хоча всі ми шукаємо засоби, які б сприяли гарному вигляду нашої шкіри, наші індивідуальні потреби зумовлені багатьма факторами, зокрема типом нашої шкіри, расою, статтю, віком, культурою, а також середовищем, в якому ми живемо. 

Ось чому вся продукція NIVEA, перш ніж надійти у продаж, проходить випробування на різних людях.

До того ж уся наша продукція має пройти безліч випробувань на безпечність і ефективність. Розширеним випробуванням підлягають навіть, здавалося б, незначні деталі, наприклад, те, чи легко засіб можна відкрити/закрити.

Ми проти всіх форм тестувань над тваринами, тому всі наші випробування проводяться на наших чудових добровольцях або за допомогою спеціальних лабораторних технологій, таких як метод клітинних культур.

Доктор Венк підкреслює: «Може минути три, п’ять або більше років від початкової ідеї нового продукту до його надходження на ринок. Не можна поступатися якістю».

На думку доктора Венка, майбутнє догляду за шкірою буде «таким самим захопливим, якими були останніх 100 років». «Ми вже працюємо над новим поколінням активних інгредієнтів, які переведуть дослідження шкіри в наступний вимір», — обіцяє дослідник.

Яким буде наступний прорив у догляді за шкірою? Час покаже…
 

Дезодорант NIVEA Невидимий захист для чорного і білого

 

Лосьйон для тіла In Shower

 

Сьогодні й завтра

Протягом 100 років ми створювали продукцію для догляду за шкірою, а це означає, що NIVEA розуміє шкіру як ніхто. Тому для будь-якої людини — чоловіка чи жінки — і для будь-якого типу шкіри  NIVEA — на все життя.

Наша шкіра дозволяє нам відчути легкий вітерець, тепло сонця та дотик людей, яких ми любимо.

Наша шкіра розкаже іншим, як ми почуваємося. Ми червоніємо, коли чуємо комплімент. Ми вкриваємося сиротами, коли налякані. І наша шкіра ніколи не сяє так, як у миті щастя.

NIVEA розуміє шкіру як ніхто інший. Саме тому ми створюємо продукцію, яка очищує, живить і захищає вашу шкіру, одночасно даючи їй усе, чого вона потребує — лагідну, але ефективну турботу, завдяки якій ваша шкіра залишається м’якою, еластичною та прекрасною.

Незважаючи на те, що ви робите й де живете, ми працюємо для того, щоб допомогти вам насолоджуватися кращими засобами для догляду за шкірою протягом усього життя. 

Чоловік ви чи жінка.

Молодий/-а чи старший/-а.

Зі світлою шкірою чи темною.

Жирною чи сухою.

Чутливою чи нормальною.

Або щось середнє.

Ми дбаємо про всю вашу шкіру.

Усе життя.
 

Пошук найкращого догляду за шкірою

Ми завжди шукаємо нові шляхи для того, щоб допомогти вам дбати про вашу шкіру. Але як ми їх знаходимо?
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1985 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1986 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1988 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1991 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1992 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1994 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

1998 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

2002 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

2005 рік

 
Класична реклама 1985 року – Сьогодні

2015 рік