МИ НЕ ОДНІ
у відчутті самотності

Наше дослідження показує, що саме зараз людина, про яку ви дбаєте, почувається самотньою.
 
Чи знаєте ви, що 1 з 5 людей відчуває себе самотньо?*
 
Самотність є зростаючою проблемою у світі, і багато людей бачать, що її наслідки зростають у сучасному суспільстві. 56% людей не почуваються комфортно, звертаючись за підтримкою*, і в сукупності ці проблеми мають потенційні ризики для здоров'я, які можуть вплинути на тривалість життя людини**.
 
Наприклад, посилання на деменцію, хвороби серця та інші серйозні проблеми зі здоров'ям. Ми хотіли краще зрозуміти самотність і соціальну ізоляцію, щоб допомогти внести тривалі зміни в цю статистику. Ми зобов'язуємося діяти, тому що вважаємо, що кожен заслуговує на соціальні зв'язки, необхідні для процвітання. Через нашу соціальну місію NIVEA CONNECT ми боротимемося з соціальною ізоляцією та стигмою самотності.

Разом ми дбаємо про себе.
Разом ми змінюємося

Самотність проявляється по-різному, як і спілкування.

Коли ми самотні, здається, що ми «не з цього світу». Але якщо 1 із 5 людей стикається з цим почуттям, ми не самотні у своїй самотності.

Ми віримо: підтримка та щирі зв’язки — ключ до подолання самотності. Ця зміна починається з одного жесту, однієї розмови, однієї людини. Допоможіть нам нести турботу й тепло у кожен куточок нашої спільноти.

Ми зібрали людей, які пережили соціальну ізоляцію, щоб допомогти нам створити обличчя самотності — чужинця, який втілює це почуття. Ми прислухалися до їхніх думок та емоцій і за допомогою ілюстратора намалювали ескіз того, що стане головним героєм кампанії NIVEA CONNECT «Ми не самотні».

 

«Єдність — у нашій ДНК. Поширюючи знання, розповідаючи про проблему, навчаючи та шукаючи шляхи до обʼєднання, ми боремося із соціальною ізоляцією».

 

Гріта Лебсак
Президентка NIVEA

Знання
НАДИХАЮТЬ НА ДІЇ


Єдність — у нашій ДНК, саме тому ми вирішили діяти. Щоб втілити нашу обіцянку, ми підвищуємо обізнаність, допомагаємо громадам і створюємо простір для щирого зв’язку. До 2026 року ми плануємо реалізувати локальні проєкти NIVEA CONNECT у 40 країнах, об’єднати експертів з усього світу та використовувати голос бренду, щоб залучати й обʼєднувати спільноти та поширювати знання про соціальну ізоляцію.

 

«Самотність не зникає, якщо про неї мовчати. Коли ми її помічаємо й проговорюємо, з’являється шлях до співчуття та дій».

Тобіас Колле,
віце-президент бренду NIVEA

Соціальна ізоляція
У ЦИФРАХ

1 з 5 людей почувається самотньо

 

A 86% full circle enclosing the text "86%"

Почуття самотності найчастіше загострюється у моменти тиші та спокою, наприклад, увечері

A 40% full circle enclosing the text "40%"

Молоді люди (16–24 роки) почуваються самотнішими за представників інших вікових груп

A 54% full circle enclosing the text "54%"

56% людей важко звернутися по підтримку

63% людей почуваються щасливішими, коли мають у своєму житті тісні щирі зв’язки*

Ми боремося
РАЗОМ

З акредитованими партнерами, що охоплюють різні галузі, починаючи від фахівців у галузі психічного здоров'я і закінчуючи соціальними активістами, ми прагнемо застосовувати цілісний і ефективний підхід.
 
Наша мета – до 2026 року створити локальні проєкти NIVEA CONNECT у 40 країнах, гарантуючи, що наші зусилля досягнуть громад, які цього потребують, незалежно від географії. Використовуючи місцеві знання та глобальний досвід, ми прагнемо створити значущі зв'язки та тривалі зміни в глобальному масштабі.
 
Громадський центр Танда в Південній Африці є надихаючим прикладом. Він забезпечує безпечний простір, де учні дошкільного віку можуть щодня відвідувати школу, молодь може спілкуватися та розвивати соціальні навички за допомогою позашкільних програм, а люди похилого віку можуть взаємодіяти з іншими основними опікунами, щоб обмінюватися навичками та сприяти позитивним стосункам. Ці ініціативи є життєво важливими для боротьби з соціальною ізоляцією, забезпечуючи інклюзивну взаємодію та значущу взаємодію для всіх членів громади Танда, незалежно від віку.
 
Перебуваючи в Чехії, наш партнер Невипуше Душі зосереджується на профілактиці психічного здоров'я серед дітей та підлітків. Їхня програма «Фон для душі» надає молодим людям інструменти для розпізнавання ранніх ознак проблем із психічним здоров'ям, вивчення здорових стратегій подолання труднощів і практики самообслуговування. Сприяючи благополуччю в шкільних громадах, вони допомагають запобігти ізоляції, яка може призвести до більш серйозних проблем із психічним здоров'ям.

Познайомтеся ближче
НАШІ ПАРТНЕРИ

a young baby looking down
Thanda Community Centre

Південно-Африканська Республіка


Безпечне місце, де діти та молодь у сільській місцевості Хіббердене можуть навчитися спілкуватися та спілкуватися один з одним.

Partnership with SOS Kinderdorf and NIVEA
SOS Kinderdorf​

Австрія


Цей проєкт створив набір інструментів для вчителів, щоб допомогти своїм учням розвивати соціальні навички у своєму класі, громаді та за його межами.

Woman speaking at UNICEF PIA which partners with NIVEA
UNICEF

Бразилія


PIA надає освіту про вплив расизму в громадах за допомогою семінарів та освітніх матеріалів для опікунів у різних державних службах.

Man and Woman Working on a laptop with the Unmute project offering digital counsel to Young people
PFLAG

США

Національна ініціатива PFLAG спрямована на створення офлайн- та онлайн-спільнот для підтримки ЛГБТК+ людей та їхніх близьких.

Товариство Червоного Хреста

Україна

Спільна ініціатива з Київською міською організацією Товариства Червоного Хреста України направлена на підтримку дітей, зокрема постраждалих від війни, через психологічні програми, що сприяють їх розвитку та подоланню ізоляції.


Це лише початок.

 

До 2026 року наша мета — створити проєкти NIVEA CONNECT у 40 країнах, підтримуючи спільноти по всьому світу. Ми раді розширити наші зусилля, і протягом наступного року буде запущено багато нових проектів. 

A young and old man smiling and talking to each other

Джерела та
НОВИНИ

Дослідження NIVEA на тему самотності та соціальної ізоляції

Ознайомтеся зі звітом NIVEA CONNECT, який розкриває глибокі дослідження самотності та соціальної ізоляції, їх вплив і те, як NIVEA прагне змінити світ на краще.

Список використаної літератури та досліджень

* На основі даних, отриманих у результаті дослідження NIVEA щодо самотності та соціальної ізоляції за участю понад 30 000 респондентів у 13 країнах на 5 континентах, 4 квартал 2024 року.

** Office of the U.S. Surgeon General. (2023). Our epidemic of loneliness and isolation: The Surgeon General’s advisory on the healing effects of social connection and community. Lead Science Editor: Julianne Holt-Lunstad.

ПОШИРЕНІ
ЗАПИТАННЯ

Чому NIVEA зосереджується на боротьбі з самотністю та соціальною ізоляцією?

NIVEA – це бренд, який глибоко вкорінений у цінностях єдності та інклюзивності. І наше зобов'язання – зробити свій внесок у світ, де кожен має соціальні зв'язки, необхідні для процвітання. Соціальна ізоляція та самотність впливають на здоров'я та благополуччя людей різного віку, соціально-економічного походження та культури, і з NIVEA CONNECT ми прагнемо боротися з ними, сприяючи значущим соціальним зв'язкам.
 

Що робить NIVEA для боротьби з самотністю та соціальною ізоляцією?

NIVEA підвищуватиме обізнаність, щоб допомогти зменшити стигму соціальної ізоляції, освітлювати та забезпечувати значущі соціальні зв'язки за допомогою трьох основних важелів. Ми будемо використовувати голос нашого бренду та канали для спілкування та взаємодії зі спільнотами. До 2026 року ми організуємо локальні проекти NIVEA CONNECT з партнерами в 40 країнах, і ми будемо підтримувати і посилювати глобальну спільноту вчених, експертів і організацій, які борються з соціальною ізоляцією.

З якими проектами співпрацює NIVEA і як їх відбирають?

Ми співпрацюємо з обраними місцевими соціальними проектами по всьому світу, які сприяють нашій боротьбі з самотністю та соціальною ізоляцією. Вони вибираються на основі набору визначених критеріїв відбору, розроблених у співпраці з експертами, щоб переконатися, що вони підходять для NIVEA CONNECT. Детальніше про деякі з цих проектів ви можете дізнатися в розділі «Знайомство з нашими партнерами».