1. Загальні положення
1.1. Організатором Маркетингового дослідження є ТОВ «Байєрсдорф Україна» (надалі «Організатор»). Місцезнаходження Організатора: 04073, м. Київ, проспект С. Бандери, будинок 28А, літера Г.
На замовлення Організатора, Виконавцем Маркетингового дослідження є ТОВ «Мейзер Комьюнікейшнз» (надалі — «Виконавець»). Місцезнаходження Виконавця: 01001, м. Київ, вул. Дегтярна 10.
1.2. Строк проведення Маркетингового дослідження: з 25.09.2023 по 9.02.2024 року включно.
1.3. Мета Маркетингового дослідження: доведення до споживачів інформації про споживчі властивості товарів LUMINOUS 630 торговельної марки NIVEA, а саме: Крем для шкіри навколо очей NIVEA® Luminous 630® проти темних кіл, 15 ml/мл, Денний флюїд NIVEA® LUMINOUS 630® "Потрійний захист" SPF 50, 40 ml/мл, Сироватка NIVEA® LUMINOUS 630®, 30 ml/ мл, Нічний крем LUMINOUS630 "Вирівнювання тону" для обличчя, шиї та декольте, 50 ml/мл, Тонувальний флюїд LUMINOUS630® "Подвійна корекція" SPF 20, 40 ml/мл (надалі – «Продукти»), та оцінка споживачами споживчих властивостей Продуктів.
2. Участь у Маркетинговому дослідженні
2.1. Маркетингове дослідження проводиться на території України, окрім тимчасово окупованих територій та територій активних бойових дій.
2.2. Можуть брати участь громадяни України, що досягли повноліття (18 років), які ретельно виконали всі дії, необхідні для участі в Маркетинговому дослідженні, зазначені в цих Правилах, за винятком працівників Організатора та Виконавця, членів їхніх сімей, а також інших осіб, що беруть участь у підготовці та проведенні Маркетингового дослідження, та членів їхніх сімей.
2.3. Участь неповнолітніх та недієздатних осіб здійснюється відповідно до діючого законодавства України.
2.4. Участь у Маркетинговому дослідженні означає, що Учасник попередньо ознайомився з цими Правилами і повністю згоден з ними.
3. Умови участі
Щоб взяти участь у Маркетинговому дослідженні, необхідно:
3.1. Виконати всі умови участі, що вказані в даних Правилах.
3.2. Участь у Маркетинговому дослідженні мають право взяти особи, які відповідають вимогам пункту 2.2 цих Правил та у період з 25.09.2023 по 29.11.2023 р. включно (надалі – «Акція») придбали будь який з Продуктів і зберегли касовий чек. В цьому випадку такі особи повинні протестувати Продукт протягом 28 (двадцяти восьми) календарних днів (надалі – «Період Тестування») з дати придбання (визначається за касовим чеком) відповідно до інформації, зазначеної на Продукті.
3.2.1. У випадку незадоволення Продуктом протягом Періоду Тестування учасник має право на повернення грошей, сплачених ним за Продукт, виключно при дотриманні таким учасником наступних умов:
(і) учасник протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, які слідують за останнім днем Періоду Тестування (надалі – «Період Звернення») заповнив форму на веб-сайті www.nivea.ua (надалі – «сайт ТМ NIVEA») з відгуком про Продукт; та
(іі) учасник, при заповненні форми, додав до форми підтвердження покупки Продукту, а саме фото касового чеку, а також копію довідки про свій Реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) , і коректно зазначив номер власної банківської картки; та
(ііі) касовий чек не було додано до форми на сайті ТМ NIVEA раніше будь-яким учасником.
При недотриманні даних умов (будь-якої з них) Учасник втрачає право на повернення грошей.
3.2.2. При виконанні вищевказаних умов такому учаснику Виконавцем буде здійснено переказ грошей за Продукт на його банківську картку в повному розмірі протягом 30 (тридцяти) календарних днів з наступного дня після завершення Періоду Звернення.
3.3. Особливості проведення Маркетингового дослідження:
- Учасникам не потрібно надсилати Продукт Організатору або Виконавцю, важливо заповнити форму на сайті ТМ NIVEA (пункт 3.2.1 цих Правил) у період з 29-го по 42-й день включно, що йдуть за днем придбання Продукту (визначається за касовим чеком) та додати підтвердження покупки: копію касового чеку.
- Немає обмежень щодо кількості протестованих Продуктів відносно яких учасник виявив бажання повернути сплачені гроші. При цьому вартість кожного Продукту повинна бути підтверджена або одним касовим чеком, в якому зазначено кількість та ціна Продуктів, або окремими касовими чеками.
- У випадку надання учасниками копії одного і того ж касового чеку, перевагу в поверненні грошей за Продукт матиме учасник, який першим заповнив форму на сайті ТМ NIVEA та додав копію такого касового чеку. Повернення грошей за касовим чеком, за яким вже здійснено повернення, повторно не здійснюється.
4. Порядок і спосіб інформування про умови Маркетингового дослідження
4.1.Інформування щодо умов Маркетингового дослідження здійснюється у офіційних правилах, які розміщені на сайті ТМ NIVEA.
4.2. Організатор має право вносити зміни до Правил із обов’язковим їх розміщенням на сайті ТМ NIVEA.
5. Обмеження
5.1. Організатор не несе відповідальності за достовірність інформації, наданої Учасниками щодо контактів з ними.
5.2. Відповідальність Організатора не виходить за межі вартості Продуктів, придбаних Учасником.
5.3. Організатор не несе відповідальності у разі настання форс- мажорних обставин (які унеможливлюють виконання обов’язків), таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни у законодавстві, що діє на території проведення Маркетингового дослідження, інші непідвладні контролю з боку Організатора обставини.
5.4. Організатор не несе відповідальності за неможливість отримати кошти Учасниками з будь-яких причин, що не залежать від Організатора: неможливість отримання; банківська карта, контактна адреса, ім’я та/або прізвище, номер телефону або інший спосіб зв’язку з Учасниками були вказані невірно та/або нерозбірливо тощо. При цьому такі Учасники, що звернулися за поверненням коштів, не мають права на одержання від Організатора будь-якої компенсації.
5.5. Організатор не несе відповідальності за роботу банків та будь-які їх помилки, внаслідок яких кошти не надійшли, надійшли з запізненням, були загублені тощо.
5.6. Організатор не вступає в будь-які суперечки стосовно визнання будь-яких осіб Учасниками і прав на отримання коштів.
5.7. Організатор не бере на себе відповідальності за визначення прав сторін у будь-яких суперечках.
Дякуємо за дотримання правил!