Історія NIVEA – це 100 РОКІВ безперервного розвитку

ІСТОРІЯ NIVEA – ЦЕ 100 РОКІВ БЕЗПЕРЕРВНОГО РОЗВИТКУ

 

Більше ніж 100 років тому ми винайшли сучасний засіб для догляду за шкірою – крем NIVEA. Нині мільйони людей із різними типами шкіри по всьому світу покладаються на бренд NIVEA. Тому наші винахідники активно працюють із різними типами шкіри й різними потребами в захисті залежно від культури, статі й віку. Завдяки такому підходу за останні десятиріччя ми розробили безліч інноваційних продуктів для догляду за шкірою: від дезодорантів до сонцезахисних засобів.
Ми працюємо з більше ніж 50 інститутами по всьому світу, щоб пересвідчитися, що наша продукція підходить для вашої шкіри. У нашому центральному офісі в Гамбурзі ми також заснували власну лабораторію для Азії та Латинської Америки, де проводимо випробування, які безпосередньо спрямовані на всі типи шкіри та кліматичні умови, представлені в цих регіонах. Ми робимо це для того, щоб одного для кожна людина на Землі довірилася продукції NIVEA.

 

 

Як усе починалося

Для того, щоб розпочалася історія успіху крему NIVEA, треба було винайти дещо зовсім інше – евцеріт. Eвцеріт працює як емульгатор і поєднує в собі олію та воду в дуже рафінованій, стабільній комбінації. На щастя, доктор Ісаак Ліфшуц розробив цей цілком новий емульгатор ще до 1911 року. Дерматолог професор Пауль Ґерсон Унна оцінив досвід і знання доктора Ліфшуца в цій галузі й познайомив його з доктором Оскаром Тропловіцем, хіміком і співзасновником компанії Beiersdorf. Доктор Тропловіц одразу зрозумів, що водно-олійна емульсія буде чудовою базою для косметичного крему для шкіри. Тепер їм залишалося придумати назву. Щоб знайти її доктор Тропловіц мав закінчити крем. Готова емульсія мала сніжно-білий колір. Назва NIVEA походить від латинських слів «nix, nivis» і означає «сніг», тобто «білий, як сніг».

ВІДКРИТТЯ  NIVEA СВІТОВІ

1911

Усе почалося в 1911 році, коли фармацевт і далекоглядний підприємець доктор Оскар Тропловіц усвідомив потенціал емульгатора евцеріту, розробленого хіміком доктором Ісааком Ліфшуцом. 

Евцеріт зробив можливим зв’язування води й олії в стабільному кремі, і спочатку він призначався для використання в медичній сфері. Дерматолог професор Пауль Ґерсон Унна високо оцінив знання доктора Ліфшуца в цій сфері і представив його доктору Топловітцу, який миттєво зрозумів, що водно-олійна емульсія може стати чудовою основою для косметичного крему для шкіри. Тепер залишалося придумати назву.

Для цього доктор Тропловіц мав побачити більше, ніж сам крем. Натхненний білосніжним кольором, він назвав крем NIVEA – від латинських слів «nix» (сніх), «nivis» (білий, як сніг).

Нарешті роки досліджень і творчості принесли плоди. У грудні 1911 року почався випуск NIVEA. Так звʹявився перший крем для догляду за шкірою.

Від самого початку метою доктора Тропловіца була розробка високоякісної продукції, яка б підходила всім. Завдяки величезному асортименту продукції NIVEA, яка дарує експертний догляд для вашої шкіри, незалежно від її потреб, бачення доктора Тропловіца залишається актуальним. І буде таким протягом наступних 100 років.  
 

1914

NIVEA подорожувала світом майже від дня свого народження завдяки особливому інгредієнту для догляду за шкірою, що був названий «евцеріт».

Винайдений одним з батьків-засновників NIVEA доктором Ісааком Ліфшуцом, евцеріт  дозволив крему для шкіри довго залишатися стабільним, що сприяло створенню NIVEA Cream у 1911 році. Це був перший крем для догляду за шкірою, який можна було експортувати по всьому світу без ризику втрати якості.

Лише через три роки після дебюту NIVEA Cream у Гамбурзі він був у продажу на кожному континенті. Тоді майже половину прибутків NIVEA становили продажі за кордоном. До початку 1914 року наша продукція вироблялася не тільки в Гамбурзі, але й у Буенос-Айресі, Копенгагені, Мехіко, Москві, Нью-Йорку, Парижі та Сіднеї.

На той час така швидка міжнародна експансія була нечуваною в косметичній індустрії. Ми опинилися в незвіданих водах, тому мали додавати трохи оригінальності під час представлення NIVEA на нових ринках.

У Південній Африці, наприклад, уся наша реклама мала з’являтися не на одній, а на трьох мовах – англійській, зулу і коса. А для Великої Британії нам довелося замінити синю банку крему NIVEA на пластикову, коли ми зрозуміли, що британці асоціюють алюмінієві банки з кремом для взуття.

У холодних країнах, таких як Австрія, ми підкреслювали здатність нашої продукції  захищати шкіру від снігу, вітру й дощу. У той же час, асортимент NIVEA для сонця та іншу більш пристосовану до спекотнішого клімату продукцію ми значно більше рекламували в таких країнах, як Австралія. Усі ці практики тривають і нині. 

Ми також підняли питання створення спеціальної продукції, адаптованої до потреб для догляду за шкірою людей у різних країнах задовго до того, як це стало нормою. Наприклад, у 1930-х роках ми побачили, що в Азії сформувався великий попит на відбілювальні засоби для шкіри. Тому ми створили NIVEA Whitening Paste, яка миттєво стала бестселером. Навіть зараз засоби NIVEA з відбілювальним компонентом залишаються найбільш популярними по всій Азії. 

Нині мільйони людей у всьому світі довіряють NIVEA. Нашу продукцію можна зустріти всюди: від австралійської глибинки до вершин Скелястих гір у Сполучених Штатах.  

У той же час більшість людей у країнах, де продається наша продукція, вважають NIVEA місцевим брендом, що, безсумнівно, є найкращим компліментом, який ми будь-коли сподівалися почути від своїх шанувальників. Ми будемо раді дарувати NIVEA людям по всьому світу протягом наступних 100 років і довше.
 

Коли люди різного віку починають проводити більше вільного часу на відкритому повітрі, на зміну аристократичній блідості прийшов новий вигляд – свіжий, бадьорий і здоровий. Часи змінились остаточно, тому ми знали, що NIVEA також повинна змінитися. Коли наша творча група працювала над зміною дизайну продукції, випадкова зустріч посприяла народженню нашої нової рекламної кампанії.  

Наш керівник з реклами, Хуан Грегоріо Клаусен, прогулювався Гамбургом і побачив у вікні фотоательє фото трьох щасливих рожевощоких молодих братів: Ральфа-Роберта, Пітера та Вільгельма В’єтучерів. Хуан миттєво зрозумів, що фото цієї чепурної та квітучої родини чудово відображає сутність нової NIVEA. Тому після того, як ми дістали згоду від батьків хлопців на використання фото, В’єтучери стали новими зірками нашої рекламної кампанії в 1924 році. Кампанія мала величезний успіх, і братів невдовзі почали вітати викриками «Привіт, NIVEA!», хай де вони зʹявлялися. І це була не вся увага, яка дісталася хлопцям. 

Невдовзі після старту рекламної кампанії на нас посипалися листи від дівчат-шанувальниць з усієї країни. Ми отримували фотографії та листи, сповнені сентиментальних коментарів на кшталт: «Ми вважаємо, що ви дуже милі!» або «Шкода, що ви не хочете одружитися з нами, ви нам дуже подобаєтеся!». Кампанія мала такий успіх, що невдовзі слідом за Хлопцями NIVEA з’явилися Дівчата NIVEA…

Перший бой-бенд

Перший бой-бенд

Дівчата NIVEA 1925 рік

Дівчата NIVEA 1925 рік

Дівчата NIVEA

Хоча сьогодні ми звикли до таких телевізійних реаліті-шоу, як «Ідол», «X-Фактор» або «Топ-модель по-американськи», у 1925 році таких медійних пошуків талантів не існувало.

Тому, коли ми розмістили оголошення в берлінській газеті й анонсували загальнонаціональний пошук трьох Дівчат NIVEA, це викликало величезний громадський резонанс. Особливо тому, що ми шукали не гламурних моделей, а звичайних дівчат:

«Ми не шукаємо блискучих красунь, світських пані чи модниць із локонами. Ми шукаємо милих, здорових дівчат, прекрасних своєю природною красою».

Одна молода мати, фрау Фроліх із Фленсбурга на півночі Німеччини, побачила рекламу й вирішила, що її три дочки, Марго, Елфрейд і Герта, чудово підійдуть. Коли батько дівчат почув про її наміри, то заявив, що не хоче, щоб його дочки були «дівчатами з обкладинки», тому мати надіслала заявку на участь у конкурсі, не сказавши йому!

Дівчатам дуже пощастило, що їхня мати це зробила, адже сестри Фроліх перемогли в конкурсі, залишивши позаду понад тисячу суперниць. Як виявилося, ця сім’я навіть не знала про NIVEA, бо вони щойно перебралися в Німеччину з Самоа, де наша продукція не була представлена.

На щастя, батько родини нарешті змирився з думкою, що його дочки стануть нашими Дівчатами NIVEA, і вони стали зірками нашої реклами. Як і у випадку з Хлопцями NIVEA, невдовзі сестер Фроліх усюди зустрічали вигуками «Привіт, NIVEA!».
 

NIVEA СОНЦЕ, ПІСОК І ДОГЛЯД ЗА ШКІРОЮ

1958

На початку 1960-х економічний розвиток і збільшення кількості автомобілів у приватному володінні посприяли тому, що все більше людей стали проводити відпустки біля моря. Отже, почала швидко розвиватися пляжна культура, а  NIVEA допомагала людям отримувати максимум користі від перебування на сонці. 

«Каравани NIVEA» були звичним явищем на міжнародних курортах протягом 1960-х і 1970-х років. Вони роздавали м’ячі NIVEA, які зараз стали традиційними, усім, хто приносив із собою на пляж продукцію NIVEA для захисту від сонця. Попит на ці м’ячі був такий великий, що іноді наші каравани навіть не досягали пляжу – їх оточували на вулицях ще до того, як каравани могли туди потрапити.

Приблизно в цей час учені встановили зв’язок між сонячним випроміненням, раком шкіри та її ушкодженнями, такими як передчасне старіння. Ці відкриття підштовхнули наших дослідників до розробки принципово нової продукції, яка могла б захистити людей від цього небажаного впливу та сприяла б безпечному перебуванню на сонці.

Протягом наступних десятиріч їхні досягнення стали основою для розробки цілої низки інноваційної продукції, зокрема:

  • сонцезахисні креми із SPF або сонцезахисним фактором,
  • сонцезахисні спреї,
  • зволожувальні креми для перебування на сонці, такі як серія NIVEA Sun Visage, 
  • спеціалізована продукція для дітей, немовлят і для чутливої шкіри.

Безсумнівно, пляжна культура й сонцезахисні креми змінилися з роками. Але мета NIVEА завжди однакова: допомагати людям різного віку насолоджуватися сонцем, де й коли вони цього забажають.

 

1963 рік

На початку 1960-х років  м’ячі NIVEA стали колосальним успіхом, і вони залишаються популярними донині. За останні 40 років ми виготовили понад 20 мільйонів м’ячів. Їх знають і люблять по всьому світу.

Так само як наша продукція для догляду за шкірою, м’ячі NIVEA роблять нас ближчими до людей, яких ми любимо. Тому ця проста надувна гумова іграшка активно представляла наш бренд протягом десятиріч.

1975 рік

«Каравани NIVEA» були звичним явищем на міжнародних курортах протягом 1960-х і 1970-х років. Вони роздавали м’ячі NIVEA, які зараз стали традиційними, усім, хто приносив із собою на пляж продукцію NIVEA для захисту від сонця. Попит на ці м’ячі був такий великий, що іноді наші каравани навіть не досягали пляжу – їх оточували на вулицях ще до того, як каравани могли туди потрапити.

РЕВОЛЮЦІЯ В ДОГЛЯДІ ЗА ШКІРОЮ

1986 рік

Зараз ніхто не дивується, коли бачить в аптеці ряди з продукцією для захисту шкіри для чоловіків. Але 90 років тому засоби для догляду за шкірою чоловіків складалася ледве не з мила й води. Але чоловіки потребують такого ж догляду за шкірою, як жінки, якщо не більшого. 

На ринку була очевидна прогалина. Тому в 1922 році ми представили нашу першу продукцію для чоловіків – Мило для гоління NIVEA, за яким за декілька років з’явилася перша пінка для гоління. З цією продукцією чоловіки нарешті отримали мʹяке гоління, якого вони прагнули.

Але залишалися більш унікальні потреби. І 1980 року ми заснували ще один напрям, випустивши наш бальзам після гоління без вмісту спирту. Уперше чоловіки отримали недорогий і доступний засіб після гоління, який заспокоював шкіру та зменшував подразнення після гоління, а не додавав його. Це був миттєвий успіх і революція в засобах для догляду за шкірою для чоловіків.

Ми довели, що чоловіки дійсно хотіли мати свою особисту продукцію, і в 1986 році ми здійснили їхнє бажання. Чоловіки більше не повинні були використовувати продукцію, що належала їхнім дружинам, сестрам чи матерям. Відтепер вони мали змогу користуватися засобами NIVEA для чоловіків – цілим асортиментом продукції для догляду за шкірою тільки для них. 

Від кремів до електричних бритв. Від засобів для контролю жирного блиску до антивікових. Від скрабів до гелю для душу. Лінійка продукції NIVEA для чоловіків розширилася з часу першої банки мила для гоління. І вона й надалі розширюватиметься, адже чоловічі потреби в захисті для шкіри продовжують розвиватися.
 

1998 рік

В 1998 році на ринку з’явився перший крем NIVEA з Q10, і його ефективність принесла йому великий успіх. Як сказав доктор Штаб, “наукові випробування наших кремів із  Q10 чітко доводять, що вони помітно зменшують зморшки.” Більше 20 років назад один з провідних біологів компанії  NIVEA почав ретельне вивчення  інгредієнтів по догляду за шкірою. Відкриття того факту, що старіюча шкіра містить менше Q10, призвело до створення крему NIVEA Visage.

Сьогодні засіб NIVEA Q10 купляється кожні кілька секунд, і наш анти віковий крем NIVEA Visage Anti-Wrinkle Q10 Day Cream став одним із самих ходових кремів проти зморшок. Зараз продукцію, збагачену Q10, можна знайти у всіх інших відповідних категоріях від крему для чоловіків NIVEA For Men до сонцезахисного NIVEA Sun. 
 

2011/2014 роки

Коли 100 років назад народилася NIVEA, майже всі дослідження проводили троє людей: доктор Оскар Тропловіц, професор Пауль Ґерсон Унна і доктор Ісаак Ліфшуц.

Нині ситуація змінилася радикально: зараз ми співпрацюємо з більш як 850 вченими, а наш Центр вивчення шкіри в Гамбурзі визнано одним із найбільш передових світових інститутів вивчення шкіри.

«Дослідження шкіри завжди були частиною нашої формули успіху, – каже доктор Хорст Венк, наш корпоративний віце-президент із досліджень. – Це очевидно, якщо поглянути на те, як ми розвивалися».

«Одним із наших перших досягнень була розробка стабільної водно-олійної емульсії  евцеріту – бази для крему NIVEA Creme. І саме NIVEA Creme привів нас в епоху сучасних засобів для догляду за шкірою».

З роками наша відданість дослідженням сприяла розробці багатьох інновацій у галузі догляду за шкірою, які сьогодні є звичними. Крем для шкіри, лосьйон для тіла, сонцезахисний крем із SPF-факторами, засіб після гоління без вмісту спирту, аерозольний балон із механічним розпилювачем, засоби для догляду за зрілою шкірою, антивікова продукція із Q10 – усе це й багато іншого було створено NIVEA.

Доктор Венк каже, що перед тим, як винайти інноваційну продукцію, треба поставити правильні запитання.

«З одного боку, ми дивимося на вибір покупців – які в людей очікування та потреби? З іншого – проводимо дослідження кожного аспекту шкіри. Тому ми запитуємо, ґрунтуючись на тому, що знаємо про шкіру: що буде підтримувати або стимулювати природні процеси шкіри?»

«Комбінація цих двох аспектів дає нам можливість створювати нову й по-справжньому інноваційну продукцію для догляду за шкірою».

Розробка нової продукції – це копіткий процес, який вимагає багаторічних досліджень. І хоча всі ми шукаємо засобів, які б сприяли гарному вигляду нашої шкіри, наші індивідуальні потреби для догляду за шкірою зумовлені багатьма факторами, зокрема типом нашої шкіри, расою, статтю, віком, культурою, а також середовищем, в якому ми живемо. 

Ось чому вся продукція NIVEA перед тим, як надійти у продаж, проходить випробування на різних людях.

До того ж, уся наша продукція має пройти безліч випробувань на безпечність і ефективність. Розширеним випробуванням підлягають навіть, здавалося б, незначні деталі, наприклад, чи легко засіб можна відкрити/закрити.

Ми проти всіх форм тестувань над тваринами, тому всі наші випробування проводяться на наших чудових добровольцях або за допомогою спеціальних лабораторних технологій, таких як метод клітинних культур.

За словами доктора Венка, «може минути три, п’ять або більше років від початкової ідеї нового продукту до його надходження на ринок. Не можна поступатися якістю».

На думку доктора Венка, майбутнє догляду за шкірою обіцяє бути «таким самим захопливим, якими були останні 100 років. Ми вже працюємо над новим поколінням активних інгредієнтів, які переведуть дослідження шкіри в наступний вимір».

Яким буде наступний прорив в догляду за шкірою? Тільки час покаже…
 

Дезодорант NIVEA Невидимий захист для чорного і білого

Дезодорант NIVEA Невидимий захист для чорного і білого

Сьогодні й завтра

Протягом 100 РОКІВ ми створювали продукцію для догляду за шкірою, а це означає, що NIVEA розуміє шкіру як ніхто. Тому для будь-якої людини, чоловіка чи жінки, і для будь-якого типу шкіри  NIVEA – на все життя.

Наша шкіра дозволяє нам відчути легкий вітерець, тепло сонця та дотик людей, яких ми любимо.

Наша шкіра розкаже іншим, як ми почуваємося. Ми червоніємо, коли чуємо комплімент. Ми покриваємося сиротами, коли налякані. І наша шкіра ніколи не буває такою сяючою, як у миті щастя.

NIVEA розуміє шкіру як ніхто інший. Саме тому ми створюємо продукцію, яка очищує, живить і захищає вашу шкіру, одночасно даючи їй усе, чого вона потребує, – лагідну, але ефективну турботу, завдяки якій ваша шкіра залишається м’якою, еластичною та прекрасною.

Незважаючи на те, що ви робите й де живете, ми працюємо для того, щоб допомогти вам насолоджуватися кращими засобами для догляду за шкірою протягом усього життя. 

Якщо ви чоловік або жінка.

Молода чи старша.

Зі світлою шкірою чи темною.

Жирною чи сухою.

Чутливою чи нормальною.

Або щось середнє.

Ми дбаємо про всю вашу шкіру.

Усе життя.