Чесність та прозорість

Ми раді тому факту, що продукцією NIVEA користуються у всьому світі. Усвідомлення пов’язаної з цим відповідальності лежить в основі всього, що ми робимо, керуючись нашими цінностями й переконаннями.
hands-together-lying-on-ground-together
hands-going-through-open-field

Наші цінності показано в Кодексі корпоративної та соціальної відповідальності: в документі докладно описано наші екологічні та соціальні зобов’язання й ініціативи, а також ставлення бренду до тестування косметики на тваринах. Їх згадано і в наших дослідженнях, присвячених безпечнішим та екологічнішим формулам та інгредієнтам, вони — рушійна сила наших спільних проєктів з партнерами.

Місія NIVEA — піклуватися про людей

footprints-on-beach-people-laughing-together
Мільйони людей у всьому світі довіряють продукції NIVEA — і ми робимо все, щоб виправдати цю довіру. Одна з наших головних цінностей — це турбота. Ми дбаємо про здоров’я і красу вашої шкіри, ми дбаємо про довкілля й оберігаємо його. Ось чому кожен інгредієнт, який ми вибираємо для нашої косметики, повинен відповідати суворим внутрішнім критеріям оцінювання якості (або навіть перевершувати їх). Формули наших засобів призначені для захисту й поліпшення природних функцій шкіри. І ми прагнемо використовувати мінімальну кількість інгредієнтів для досягнення цієї мети.
close-up-cut-aloe-vera

NIVEA цінує й захищає нашу планету. Протягом багатьох десятиліть ми не припиняємо пошуки натуральніших формул та інгредієнтів і сучасніших способів виробництва наших засобів для догляду. Будучи одним з найстаріших косметичних брендів, ми використовуємо наш багатий досвід і знання для просування теми екологічності в галузі. Ми не тестуємо наші продукти або їх інгредієнти на тваринах. У ЄС випробування косметичних продуктів на тваринах заборонено з 2004 року, а випробування всіх компонентів — з 2013 року. Звичайно, компанія Beiersdorf дотримується цієї вимоги та відмовляється від випробувань на тваринах у всіх країнах світу, де це можливо за законом. Понад 35 років ми підтримуємо розвиток і міжнародне визнання альтернативних методів тестування косметики.


NIVEA — це більше, ніж бренд. Насамперед це люди, що працюють над створенням улюблених багатьом засобів догляду за шкірою. Ми всі висловлюємо турботу про планету і робимо це по-своєму. Хтось приєднується до волонтерських ініціатив (садження дерев по всьому світу), багато хто використовує велосипеди або каршерінг для щоденних поїздок на роботу. Якщо можливо, уникаємо ділових поїздок, обираючи натомість телефонні та відеоконференції. Крок за кроком ми рухаємося до того, щоб стати абсолютно екологічним брендом!

Дізнавайтеся про те, як NIVEA втілює свої екологічні ініціативи в життя. Можливо, вам захочеться приєднатися!

plant-planting-bicycle-riding

woman-kissing-bunny

NIVEA — проти випробувань на тваринах

NIVEA з повагою ставиться до нашої планети та всіх її мешканців.

Протягом багатьох років ми підтримуємо пошук і розробку альтернативних методів випробувань, які можуть замінити випробування на тваринах і надати можливість протестувати переносимість і ефективність продукції NIVEA.

Бренд NIVEA — один з лідерів у сфері косметичних досліджень — має багату історію співпраці з більш ніж 50 партнерами по всьому світу, головною метою якого є пошук альтернативних методів тестування косметики. Низка нових випробувань навіть дістала схвалення Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР). Утім, дослідження тривають дотепер. Наприклад, компанія Beiersdorf підтримує розвиток технології «чіпування»: система об’єднує кілька типів клітин і тканин людини та в невеликому масштабі імітує біологію людини, надаючи можливість перевірити вплив косметичних засобів на організм in vitro («поза живим організмом»).

Ми працюємо над тим, щоб потребу альтернативних методів тестування косметики визнали по всьому світу. Тепер у деяких країнах, наприклад у Китаї, випробування доглядових засобів на тваринах, згідно з місцевим законодавством, вважають необхідним. Одна з наших цілей — переконати представників цих країн у зворотному.


Кодекс корпоративної та соціальної відповідальності

Про цінності бренду NIVEA

NIVEA, будучи міжнародним брендом, працює з місцевими постачальниками по всьому світу. Щоб переконатися, що всі етапи виробництва відповідають цінностям бренду, ми створили Кодекс корпоративної та соціальної відповідальності, який слугує посібником для всіх наших працівників. У Кодексі зафіксовано низку етичних положень, а також екологічні ініціативи NIVEA. Документ створено на основі Загальної декларації прав людини, конвенцій Міжнародної організації праці й керівних принципів ОЕСР для багатонаціональних підприємств.

farmer-walking-through-field
Під час укладення договору постачальник зобов’язаний погодитися з дотриманням Кодексу корпоративної та соціальної відповідальності — виконання цієї угоди контролюватиметься спеціальною системою перевірки, аудиту та підтримки. У систему входять платформи для спільної роботи, що дають змогу постачальникам обмінюватися досвідом і — за потреби — підтримувати зв’язок з брендом.
close-up-wheat-stalk-hand-shaking