Клуб експертів NIVEA

Клуб експертів NIVEA — це можливість безкоштовно отримувати та тестувати продукти NIVEA.

Вхід у Клуб експертів
Email
Пароль
Забули пароль?
Увійти
Хочете стати експертом?Стати експертом

Питання / Відповіді

Як я можу стати учасником Клубу експертів NIVEA?

Щоб стати учасником Клубу експертів NIVEA, необхідно заповнити анкету на сайті. Після заповнення анкети на вказану електронну пошту прийде лист, що містить посилання на сторінку для створення пароля. Створіть пароль — і ви учасник Клубу експертів.

Чи можу я ще раз зареєструватися в Клубі експертів?

Повторна реєстрація в Клубі експертів заборонена. Кожен учасник має право зареєструватися не більше 1 (одного) разу. При цьому ідентифікація учасника проводиться за даними, вказаними при реєстрації на сайті.

Чому я жодного разу не потрапляв(-ла) до списку учасників тестування?

Реєстрація у Клубі експертів не означає автоматичне потрапляння до списку учасників на тестування продукції. Формування списку складається з двох етапів: перевірки анкети нашими модераторами та підтвердження запрошення на тестування самим учасником в особистому кабінеті. Учасників Клубу багато, а кількість продукції на тестування обмежена, тому продукт отримають ті, хто першими підтвердять запрошення на тестування в особистому кабінеті.

Чи можлива участь у тестуванні за межами України?

Розсилка продуктів на тестування здійснюється тільки на території України, окрім окупованих територій, зони проведення ООС та АР Крим.

Зареєструватися та брати участь у тестуванні можуть тільки громадяни України.

Не виходить зареєструватися в Клубі експертів, що робити?

Будь ласка, задайте своє питання, скориставшись формою зворотного зв'язку на сайті.

При реєстрації вказав(-ла) e-mail з помилкою. Що робити?

Будь ласка, повідомте про це, скориставшись формою зворотного зв'язку на сайті. Напишіть номер телефону, який ви вказали при реєстрації, а також свій e-mail.

Після цього пройдіть реєстрацію повторно.

Чому я не можу увійти в особистий кабінет?

Для того щоб увійти в особистий кабінет, перейдіть за посиланням. Введіть свій логін і пароль. Логін — це ваш email. Якщо ви забули пароль, то скористайтеся функцією відновлення пароля.

Як видалити свій аккаунт з сайту Клубу експертів?

Напишіть, будь ласка, запит на видалення облікового запису на пошту info-expertnivea@beiersdorf.com, і ваш аккаунт буде видалено.

Як в особистому кабінеті змінити свої дані: адресу, номер телефону, прізвище?

Ваші особисті дані ви можете змінити самостійно в особистому кабінеті, у вкладці «Персональні дані».

Де і як залишити свій відгук?

Ваш відгук про продукт повинен бути опублікований на вашій сторінці в соцмережі Instagram або на сторінці продукту в онлайн-магазині (онлайн-магазин може змінюватись в залежності від продукту, який надається на тестування). Точна інформація де залишати відгук вказана в офіційних правилах тестування конкретного продукту. Будь ласка, ознайомтеся з ними перед тим як підтвердити участь в тестуванні.

Потім в особистому кабінеті на сайті Клубу експертів, в розділі «Тестування», необхідно прикріпити посилання на ваш відгук в Instagram або вставити текст відгуку, який ви залишили на сайті онлайн-магазину. Не забудьте натиснути «Зберегти», щоб відгук побачили наші модератори, та ви мали можливість і надалі отримувати продукти NIVEA на тестування. Обов’язково встигніть поділитись своїм відгуком в термін, зазначений в офіційних правилах тестування.

Зверніть увагу, модерація відгуків відбувається не одразу, тому розміщувати відгук в Instagram потрібно на вашій сторінці в форматі публікації. Якщо відгук залишити в форматі Instagram stories, він може зникнути до того як модератор його зафіксує, адже тривалість публікації в такому форматі лише 24 години.

Чи можна змінити адресу доставки під час розсилки продуктів на тестування?

Ні :( Посилка буде відправлена за адресою, вказаною в профілі на момент підтвердження участі в тестуванні.

Не встигли забрати посилку на пошті — що робити?

Намагайтеся не пропустити час отримання посилки. Якщо у вас не вийшло забрати посилку вчасно, її відправлять назад. Повторної відправки продукту не передбачено.

Посилка відправлена не за тією адресою

Посилка була відправлена у відділення «Нової пошти», яке ви зазначили в реєстраційній формі на момент підтвердження участі в тестуванні. Перевірте, будь ласка, вказані вами відділення та адресу. Якщо інформація вірна, будь ласка, повідомте нас скориставшись формою зворотного зв'язку.

Зверніть увагу, що змінювати адресу та відділення «Нової пошти» після підтвердження згоди на тестування заборонено.

Чи обов'язково залишати відгук про продукт?

Розміщення відгуків є обов'язковим правилом для участі в Клубі експертів, адже ваші відгуки є підтвердженням для нас, що ви протестували продук і зацікавлені в подальшому тестуванні продуктів NIVEA. Саме тому, на тестування запрошуються ті учасники, хто розміщує відгуки.